Latast!

Som rubriken lyder så måste jag har varit den lataste människan i världen idag. Har inte gjort mycket alls, varit ute med bebisen sen har jag suttit här endast. Fixat naglar och glott på tv. Så en riktigt slapp dag har det varit men det har ju varit så pass dåligt väder så man blir lite depp för det också. Men lite hurtig har jag ju varit också, det måste jag ju nämna, jag har lagt in mitt cv på olika jobb. Måste ha ett jobb nu, blir galen av att sitta hemma hela dagarna och inte ha någonting att göra. Visst man kan väl alltid försöka sysselsätta sig med någonting men skulle vara roligt att ha en rutin och sen vill man ju ha lön. Bästa av allt ju. Men får se om man får något jobb snart eller inte. Hoppas på jobb iallafall!

Ska väl ta mig ett efterlängtat glas dricka och slå mig ner i soffan och glo på tv, måste försöka sova tidigt ikväll då jag ska upp tidigt imorgon och göra lite ärenden. Viktiga ärenden!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Aschmanda

Söt blogg :D

2011-10-04 @ 20:06:12
URL: http://aschmandas.devote.se/
Postat av: Sussane

Tackar:)

2011-10-05 @ 16:54:46
URL: http://enassus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback