Det regnar blött!

Goddag! Litet uppehåll på två dagar, har haft lite för mig och sen har jag inte haft ork att skriva någonting. Men nu har jag inte så mycket annat för mig när klockan bara är halv tolv och regnet öser ner. Skit väder! Klev upp vid halv nio för jag skulle till Miroi idag men när jag väl kom dit så var vi där i ungefär en halv timma sen fick vi gå igen. Skönt var ju det.

Så nu sitter man här och funderar på om man ska börja städa eller bara ta det lugnt med bebisen, finns ju inget annat att göra men får väl se om man orkar ta tag i städandet eller om det blir senare.
Ska väl ta mig ett glas dricka, slå mig ner framför tvn och gosa med lill bebisen. Tror det låter som en ide just nu då jag inte har någon lust att bege mig ut i detta väder.
Klart slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback