Ännu en ny dag!


Sitter här i soffan i min onepiece och bara glor på simpsons. Har inte så mycket kraft att göra någonting idag då min nacke och rygg värker och känner bara att jag skulle kunna gå och lägga mig igen. Kom ju inte upp ur sängen förrän vid tre tiden men tillslut så var jag tvungen att kliva upp.

Skulle behöva diskas och plockas undan här hemma men som sagt så vet jag inte om jag har krafter till dig, blir nog bara en riktigt slö dag. En dusch kanske gör så att jag piggnar till.

Vart inte direkt några ändringar på bloggen igår men ska väl försöka någonting senare idag och se om jag får fram någonting bra. Vi får väl vänta och se men någonting måste jag göra åt detta iallafall.

Men nu ska jag fortsätta och kolla på tv, återkommer nog senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback