Kyligt höst väder!

Precis kommit in efter en promenad med bebisen. Nu känner man riktigt att det börjar bli höst. Det är riktigt höst väder, kyligt och blåsigt. Snart har väl alla träd blivit gula och alla löv fallit till marken. Så otroligt trist med höst men en positiv sak är ju att jag fyller år. Haha. Men hade gärnat velat haft värme och sol.

Igår skrev jag inget, hade inte så vidare mycket att skriva om. Jag for med pappa på Boom där det var rökskaderea men det var så himla lång kö så man orkade inte ens engagera sig ungefär. Senare for vi på Kina och käkade lite. Resterande av kvällen tog jag det lugnt med älsklingen bara.
Idag är det fredag och jag har ingen aning om vad som skall ske men jag vet iallafall nu att jag ska ta någonting att äta. Måste även städa här eftersom det blev inte så mycket gjort häromdan. Får se om det finns någon ork till det även fast det måste göras.
Jaja, nu får det vara slut för mig. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback