Träning!

Godkväll gott folk. Gick inte så bra för mig att uppdatera ofta som jag skrev tidigare men jag har inget ork längre till så mycket då smärtan tar över mina vardagar mer eller mindre. Men får se om träningen ger någon resultat eller inte. Hade min första riktiga träning på vibrationsplattan idag och det gick väl bra. Känns ju lite i bena och i ryggen att man har tränat. Ska tillbaka igen på fredag och träna ännu mer.
Snart dags för jul också, har redan hunnit inhandlat några julklappar. Men det är en bit kvar till att vara klar med alla plus att det måste inhandlas en julgran. Eftersom det blir första året i den nya lägenheten så kan man ju iallafall pynta med en julgran så man får lite julstämning. Men har haft lite av det redan då jag har druckit en massa julmust och mumsat på ett antal pepparkakor. Mums! Plus att det är lite kallt ute och mörk, så lite tända ljus och gosiga tofflor och krypa ner under filten i soffan är så mysigt då. Eller varför inte dra på sig onepiecen så har man det skönt från topp till tå.
Nej nu tänkte jag fortsätta kolla på tv sen blir det väl sängen, ligga och vrida och vända sig som vanligt. Somnar väl vid tre tiden som vanligt. Men ska försöka kliva upp tidigt imorgon, hur trött jag än är imorgon så måste jag ta mig i kragen och kliva upp. Jag måste! Ska se till att skriva ett inlägg imorgon men kan inte lova att det blir så ofta som jag sa tidigare som sagt. Men ska väl iallafall fösöka uppdatera lite oftare. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Tjena, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael

2012-11-28 @ 17:58:03
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback