Sex, drugs & rock n roll!



Onsdag. Kom inte ihåg så mycket vad jag gjorde denna dag, det är ju ett tag sen. Haha. Men jag var med Elin iallafall. Skjutsade lite folk och sådär.

Torsdag. Var med Elin, Mika och Jimmy. Kollade på film. Kom inte ihåg så mycket vad vi gjorde.

Fredag.
Var med Elin, Mika och Jimmy. Tog det bara lugnt i Gångviken samt färgade utväxten på Elin också. Sen låg vi bara och kollade på film och sådär.

Lördag.
Var bara hemma och tog det lugnt sen så vid tre tiden så började min och Elins resa mot Övik. Stanna en snabbis på Dollar Store. Sen vart det raka spåret till Övik. När vi väl var där så åkte vi och käkade på Burger king. Senare var vi ute och utforskade Övik på väntan på bror och hans kompisar. Vi åkte till det ställe där dem skulle spela. Stod där vid scenen när dem höll på att soundchecka. Var något psyk där också, jag och Elin höll på att bli tokig. Haha. Bra spelning iallafall. Efteråt så när vi skulle åka hem så åkte bror med oss. Tog en timma och en kvart hem, bra där. Efter det så åkte vi en sväng till Rickard och satt där ett tag innan vi gled vidare. Skjutsade lite folk innan vi åkte till Nobodys mc och umgicks med bror och hans kompisar. Var där ett bra tag. Kom hem vid halv fem ungefär så somnade inte förrän vid fem, ganska död.

Söndag. Vaknade vid halv två idag och var hur trött som helst. Klev upp iallafall och duschade och gjorde mig klar. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte till mamma och satt några blommor såhär på morsdag, grattis! Sen en sväng till Tommy och Annika. Efter det så åkte vi till Timrå på Kina och åt lite mat. Nu sitter jag här och ska väl snart bege mig ut. Jag och Elin ska ta en solning hade vi tänkt oss. Ikväll vet jag inte alls vad som sker. Men nu ska jag fixa lite innan jag ska åka. Hej!



Dirty Dixxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback