När det känns bra!


Dags för en uppdatering.


Måndag.
Praktik som vanligt. Sen vart det hem och käka senare var jag ute och åkte lite. Träffade Pato och Christian innan jag drog mig in mot stan för att hämta upp kära Elin som kom hem.

Tisdag. Dagen började som vanligt med praktik. Solade med Elin lite senare sen så gjorde vi inte så värst mycket.

Onsdag. Samma visa här också sen så samma här också, kom inte riktigt ihåg vad jag gjorde.

Torsdag. Lika dant här också. Har så dåligt minne men en sak är klart att jag var med Matilda och vi gjorde inte så jättemycket vad jag kan komma ihåg.

Fredag. Idag så kom min bror hem och jag var överlycklig. Han och pappa kom och hälsade på mig när pappa hade hämtat han från tåget. Skönt att ha han hemma. Fick ett par solglasögon av honom, en palestinesjal och en gucciklocka. Ska visa bilder på dem någon dag. Senare på kvällen var jag med Elin. Vi skjutsade lite folk och sådär. Sen så när jag hade skjutsat henne till Mika så åkte jag och var med Emma ett tag sen hämtade jag Solle. Sen vart det hemgång och somnade på en gång.

Lördag. Vart lite knas denna dag men det ordnade sig. Skjutsade lite folk och sen hämtade jag Elin. Vi var ute och gled lite. For till Gångviken och chillade där ett tag tills det blev att skjutsa lite mer folk. For på crusingen i Timrå en sväng också sen tillbaka till Gångviken. Senare vart det crusingen igen och jag körde Mustang. Haha. Senare vart det Gångviken en sväng till. Innan det blev hemgång. Och somnade på en gång, var hur trött som helst.

Söndag. Idag vaknade jag runt sjugio i två, trött tjej. Sen har jag bara suttit här. Ska väl byta om och sådär nu sen åka ut med Matilda en sväng. Senare ikväll blir det nog bara lugnt.


Denna Mustang gled vi i, tog oss en tjejrunda. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback