Mösspåtagning!



Onsdag. Ja idag så sov jag över lite men det gjorde inte så mycket. Tog bussen in till stan där jag mötte upp Lina och en till tjej. Vi började röra oss mot busbacken där hela våran klass var. Satt där och hade det allmänt trevligt, drack lite och sådär. Sen skulle vi vandra ner över till Hedbergska för att hämta ballonger. Tror nästan våran klass hördes mest för vi gick och sjöng hela vägen och levde om. Haha. Sen vart det ner på torget för mösspåtagningen. Hur mycket folk som helst och där stod vi och dansade lite men sen gick jag och Emma på donken och käkade lite. Senare skulle alla hem så väntade in att Pato, Lajo och Linda skulle komma. Åkte till Mika, Micke och alla dem. Så jag följde med dem. De skulle äta så vi vandra en sväng sen så gick vi en sväng på stan. Jag och Philip gick och shoppade lite kläder till honom innan vi drog till Pierre. Var inte där så länge innan Pato och dem kom och hämtade mig. När jag kom hem så bytte jag om och åt lite. Sen så skjutsade pappa mig till stan. Mötte upp Mika, Erik och Micke där sen vandrade vi till stadsparken en sväng sen till Ga parken. Där satt vi och drack ett tag tills polisen kom och förstörde stämningen. Hälde ut lite sprit och sådär och Adam fick åka med dem. När dem hade åkt så vandrade vi ner till stads och ställde oss i kö. Stod där över en timma för att vänta på att komma in. När vi kom in så tog vi oss en stämpel sen gick vi ner mot bilen och drack lite. Sen var vi inne på stads hela kvällen. Vart väl lite knas här och där. Men en helt okej kväll faktist. Senare så satt vi nere vid hamnen innan min bror kom och hämtade mig. For hem och slocknade på en gång.

Torsdag. Vaknade vid ett idag, en aning trött. Sen har jag bara suttit här men ska väl snart ta en dusch och äta lite mat. Får se hur det blir idag, kanske bara blir hemma. Skulle vara skönast så om man ska tänka på vad det är för tråkigt väder idag. Imorgon är det praktik igen, tog ju ledig idag för att kunna gå ut igår. Men imorgon är det sista dagen på praktiken. Skönt men ändå inte. Nej nu ska jag gå. Hej!



Dagbladet - bilder ifrån dagbladet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback