Inte min dag men ändå min dag!


Onsdag. Sista dagen på praktiken innan det vart långhelg. Var med Elin denna kväll, vi chillade nog. Kom inte ihåg ritkigt i detalj vad vi gjorde. Haha.

Torsdag. Äntligen fick jag sova ut lite iaf. Åkte senare till Tommy och Annika för att fixa lite med bilen. Vart riktigt bra faktist. Senare vart det lite käk där och senare gled jag ut och umgicks med vännerna.

Fredag.
Var ute med Sandra och Matilda. Gled lite och sådär. Skjutsade folk, vart en sen kväll. Vid halv fem somnade jag ungefär.

Lördag. Gjorde väl inte så vidare mycket. For en sväng på Birsta med Elin, men det blev inte långvarit. Gled hemöver för att börja dona lite inför kvällen. Senare så åkte jag till Elin. Där kom Pato och gänget och hämtade oss och då åkte vi till Solle. Där började vi dricka lite smått och sådär. Hade det ganska trevlig kväll ändå. Slutade sent även denna kväll, vid halv fem. Så dan efter så var man ganska så död. Vaknade på morgon utav att Micke kommer in så går ut och sätter mig på balkongen en stund eftersom det först var sol men sen började det regna. Gick och la mig och sov igen. Vid halv tre kom pappa min och hämtade mig. Kom hem och satt mig vid datorn en sväng, tog mig en dusch och la mig i sängen. Där låg jag ända tills klockan blev nio och sen somnade jag. Skönt att somna ovanligt tidigt för en gångs skull.

Söndag. Så idag var man ganska så död. Vaknade utav att Micke kommer in, så går ut och sätter mig på balkongen en stund eftersom det först var sol men sen började det regna. Gick och la mig och sov igen. Vid halv tre kom pappa min och hämtade mig. Kom hem och satt mig vid datorn en sväng, tog mig en dusch och la mig i sängen. Där låg jag ända tills klockan blev nio och sen somnade jag. Skönt att somna ovanligt tidigt för en gångs skull.

Måndag.
Var en aning död idag, fast jag hade sovit så ganska mycket. Men jobbigt att kliva upp tidigt. Ganska så dryg dag faktist. Men skönt att komma hem sen. Var bara hemma denna dag och tog det lugnt, skönt det också.

Tisdag. Idag var det som vanligt praktik. Ännu en dryg dag men det gick bra. När jag kom hem gjorde jag väl inte så mycket, tog en dusch. Senare blev det lite mat och jag gjorde mig redo för att åka ut. Åkte till Matilda, gled lite. Sen när jag skulle tanka, alltså detta är inte min dag känns det som. Först ställde jag mig på fel sida, alltså inte med tanklocket vid pumpen. Sen så funkade inte sedelautomaten och när jag kommer till nästa pump så funkar det inte att he in pengarna. Less jag var. Men gud vad jag och Matilda skrattade. Haha! Träffade Pato och Lajo senare skjutsade vi Davve och Linus. Senare vart det att åka hem, lämna bilen. Åka med bror min till Granlo för att hämta min bil. Skjutsade hem Matilda sen åkte jag hem. Nu sitter jag här och ska stänga av datorn och krypa ner i sängen för att försöka få så mycket sömn jag kan tills imorgon. För imorgon är det mösspåtagning men först är det förkrök. Haha. Ska bli trevligt. Nej nu ska jag sluta. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback