Gör inget idag som du kan göra imorgon!

 

Torsdag. Denna dag var en chill dag, tog det bara lugnt. Träffade Elin en sväng sen vart det en sväng på Birsta också.

Fredag.
Sista dagen på praktiken. Lite sorligt ändå. Var och käkade lunch med Anna och Jennifer sen gick vi och inhandlade en present till våran praktikplats. Jag gjorde ett litet blomarrengemang. Var tråkigt att säga adjö, men återkommer nog någonting framöver. Senare på kvällen så åkte jag med Evelina in till stan. Vi käkade på kina. Gott var det. Surrade om massa gamla goa minnen och skratta åt en massa saker. Var väldigt roligt att träffas och göra någonting eftersom det var väldigt länge sen sist. Senare på kvällen gjorde jag inte så mycket, var hemma rätt så tidigt faktist. Skönt det också!

Lördag. Skjutsade lite folk hit och dit var även en sväng till Elin och chillade med folket innan jag och Elin åkte iväg för att skjutsa pappa. Mer gjorde vi väl inte denna kväll.

Söndag. Var med Matilda bara sen åkte vi och mötte upp Sebbe på flygplatsen. Hände inte så mycket denna dag.

Måndag. Denna dag var jag med Elin. Vi gick på Birsta och shoppade lite eftersom vi har fått 6ooo kronor och det sitter ju aldrig fel med pengar. Haha. Vi for även och hälsade på hos Rickard i hans nya boning. En aning skön lägenhet ändå. Senare for vi ut och chillade lite. Träffade Jimmy en sväng innan vi softade med Pato. Satt ute på hans bro och bara prata om allt och ingenting. Satt ute i en och en halv timma. Så man var ju en aning frusen av sig. Skönt det var att komma hem till en varm och skön säng iallafall.

Tisdag. Idag har jag inte gjort så vidare mycket. Städat och lagat mat som en vuxen människa. Duktig jag är! Haha. Senare for jag till Pato, vi åkte och hämtade Elin och sen var vi ute och gled lite varstans. Kom hem rätt tidigt idag så jag la mig i sängen med min bebis men tänkte ta och sova nu, är en aning trött. Det är ju en dag imorgon också trots allt. Funderar på om jag ska träna imorgon, men får se om jag orkar det  när jag vaknar. Haha lat tjej. Längtar till helgen iallafall, för jag och Elin drar ifrån Timrå kommun då. Härligt härligt, men farligt farligt. Ska bli skönt att slippa allt för en stund. Nej nu måste jag nog lägga mig så jag kommer upp imorgon. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback