Feels good!



Måndag.
Ja idag försov jag mig lite så kom lite försent till praktiken, fem minuter men ändå. En otroligt jobbig dag var det. Var så himla trött ville bara spy och jag höll på att somna i stående position. När jag kom hem så sov jag i ungefär två timmar, hur skönt som helst. Senare for jag ut och umgick med Elin och Mika ett tag sen hem. Somnade rätt tidigt faktist.

Tisdag. Idag har det varit en bra dag. Satt i kassan idag och tiden gick så himla snabbt. När jag kom hem så gjorde jag inte så värst mycket. Tog mig en dusch sen blev det lite mat. For ut och träffade Matilda, Sandra, Sebbe och Adam. Vi gjorde inte så mycket. Hämtade dessutom lite varor till Sirre när jag ändå var i stan. Sen när jag gled hemöver så träffade jag Jimmy en sväng. Nu sitter jag bara bänkad framför datorn och har inget bättre för mig. Funderar på att lägga mig i soffan och glo tv. Känner mig en aning trött så ska försöka lägga mig tidigt ikväll också. Ledig torsdag och fredag och det är ju skönt, så sista dagen imorgon på denna vecka och nästa vecka börjar jag jobba åtta timmar. Undra hur trött jag kommer vara efter dem arbetsdagarna. Nu när man har haft hyfsade tider så ska jag börja jobba som ett normalt pass. Hua, vill inte änns tänka tanken. Nej nu ska jag slita mig härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback