Bright side of life!


Då är helgen påväg att lida mot sitt slut.

Fredag. Hade praktik först och främst sen åkte jag hemöver och började dona lite hit och dit. Sen när jag var klar så väntade jag på Christian. Han och Matilda kom hit för Christian skulle ha min bil för han skulle vara min chaufför. Vi åkte till Sandra i Granloholm. Var där i några timmar innan Christian fick hämta mig, orkade inte vara kvar där. Vi var ute och gled. Skjutsade lite folk och sådär. Vart mycket där ett tag. Hade en bra kväll iallafall. Kom hem runt fyra, halv fem och somnade på en gång. Var så himla trött.

Lördag. Vaknade upp och mådde bra men var hur trött som helst. Låg i sängen ett bra tag innan jag orkade kliva upp och börja fixa lite saker. Gled ut en sväng sen for jag hem och åt sen ut lika fort igen. Var med Christian och Macke. Skjutsade lite folk senare på kvällen. Kom hem ganska sent även denna kväll, runt halv fyra tror jag.

Söndag.
Inte gjort så jättemycket idag. Sov till två tiden sen så har jag suttit vid datorn tills jag och pappa åkte ut. Käkade på donken sen så var vi ute och gled lite. For hem en sväng sen for jag ut i fin vädret och gled lite. Träffade Solle en sväng sen så gled jag lite till och nu är jag hemma. Ska ta en dusch sen titta på tv med pappa. Imorgon drar praktiken igång igen.


Jennifer, Jag, Matilda och Sandra. Jag ser så ihop tryckt ut, liten med andra ord. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback