Studenten 2010!


Onsdag. Kom inte riktigt ihåg vad jag gjorde men det blev en tidig kväll för min del iallafall.

Torsdag. En tidig morgon för att mötte upp klassen i busbacken. Började dricka klockan sju sen vandrade vi ner mot Hedbergska för guldtrofén skulle dra igång. Var kvar där ett bra tag sen for jag hem. Duschade och gjorde mig klar. Bror min skjutsade sen in mig till stan igen. Då var det avslutningscermoni i aulan efter det så gick vi upp i klassrummet med mentorn och tog ett adjö och sådär. Efter det så var det dags för oss studenter att vandra ut på trappan. Gick väldigt fort allting. När vi väl var ute så träffade man familj och släkt. Senare vandrade vi ner till torget där vi klev på lastbilen. Vi stod där ett bra tag innan vi började åka. Åkte fem varv eller något liknade, ganska drygt efter ett tag. Haha. Efter det så åkte jag hem. Möttes av världens överrasknings fest. Hade väldigt trevligt. Trevligt folk, presenter och god mat. Gick hem och bytte om sen åkte jag till Skönsberg till vännerna och fortsatt och drack. Senare på kvällen så drog vi oss mot Memento. Var där tills det stängde sen var vi ute och snurrade på till halv fyra, så kom hem vid fyra och deckade på en gång. Hade en väldigt trevlig student. Tack till alla som medverkade.

Fredag. Var med Matilda och vi for till Andreas, först var det bara vi men sen kom det mer folk eftersom. Men för mig blev det en tidig kväll för jag mådde inte så värst bra jag. Hur trött som helst.

Lördag. Satt i Skönsberg med vännerna och drack sen for jag, Elin och Matilda till Ljusta där vi fortsatt att drack. Vart en sen kväll eller snarare tidig morgon. Somnade vid nio tiden och vid tolv väckte Elin mig av att vi skulle åka hem.

Söndag. När jag kom hem så tog jag mig en dusch och blev människa igen. Var med Matilda ett tag men senare på kvällen var jag med Elin och company i Ljusta. Men jag var så himla trött så jag mådde illa så for hem ganska tidigt.

Mådag. Försökte sova ut men det gick inge vidare. Var iallafall med Matilda, Viktor och Jimmy senare på kvällen. Var där och chillade och sen kom även Micke och Danny. Hade en trevlig kväll.

Tisdag. Idag har jag haft mycket för mig känns det som. Klev upp vid halv tio, fikade och sådär. Tog mig en dusch och gjorde mig klar. Sen for jag till tandläkaren och efter det så blev det en sväng till af. Efter det så åkte jag hem och började städa här hemma, städa garderoben. Kan säga att det behövdes verkligen. Nu ska jag väl snart börja göra mig klar tills ikväll. Blir till att vara med Matilda, Jimmy och Viktor ikväll. Hörde något om ett party? haha. Vi ska iallafall dricka vad jag vet. Blir säkert trevligt. Nu har jag inte tid med detta mer. Hejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback