Stockholm nästa!



Tisdag.
Vart att jag, Matilda, Viktor och Jimmy satt hemma hos Viktor och drack. Hade det väldigt trevligt faktist. Haha. Somnade en aning sent. Men klev upp ganska tidigt ändå.

Onsdag.
När vi hade vaknat så skjutsade jag Jimmy till tandläkaren sen skjutsade jag hem Matilda. Senare for jag hem och då tog jag mig en dusch. Var bara ut en sväng sen for jag hem och tittade på tv med pappa.

Torsdag. Åkte ut med Elin en sväng. Gick in på Timrå kommun och fixade lite saker sen vart det Um och efter det en sväng till Öb. Vi mötte upp pappa på Favorit och käkade en pizza. Sen var vi bara ute och gled lite. Skjutsade hem Elin och då åkte jag hem en sväng. När jag kom hem då så såg jag att jag hade fått ett brev från Sf. Så öppnade och till min stora förvåning så hade jag vunnit två biljetter till Twilight fan event på hovet på måndag. Vart överlycklig. Inte kom jag ihåg att jag hade varit med i någon tävling. Haha. Så på måndag åker jag och Matilda till Stockholm och har otroligt roligt. Äntligen någonting att göra istället för att vara här i Sundsvall. På kvällen var jag med Mika, Rickard och Jocke ett tag. Sen så var jag även och träffade Matilda och innan jag åkte hemöver så gjorde jag ett stopp i Gångviken och träffade Jimmy. När jag kom hem så vart det sängen, glodde lite tv innan jag somnade.

Fredag. Vaknade och klev upp, fikade lite och nu har jag nyss duschat och gjort mig klar. Vad som händer ikväll får vi nog allt se. Nu har jag inte tid att skriva mer. Hejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback