Imorgon drar vi!



Fredag.
Var med Matilda, satt först hos henne ett tag innan vi åkte ut. Skjutsade lite folk. Åkte senare ut med Matilda, Viktor, Jimmy och Niclas. For till Skönsberg där alla andra var och festade. Var kvar där ett tag tills vi åkte iväg. Vart lite knas där på kvällen/natten men inte mycket att göra åt den saken. Åkte ner till stan och träffade Jimmy. Träffade upp dem andra sen åkte jag och träffade Elin, pratade lite. Åkte därifrån ungefär vid sex på morgonen så somnade inte förrän vid halv sju. Ganska död.

Lördag. Sov till ungefär tre tiden innan jag ansåg att nej nu är det dags att kliva upp. Satt bara och nördade vid datorn innan jag åkte ut en sväng. Åkte och träffade Mika senare träffade jag Linda. Vi for en sväng sen hamnade vi vid Pato. Men sen så åkte jag till Matilda och där var vi inte allt för länge innan vi begav oss upp till mig. Efter det så gled vi vidare till Gångviken där Jimmy, Viktor och Lajo var. Satt där och chillade. Senare bestämde jag, Matilda, Viktor och Jimmy oss för att dricka så vi satt och drack vin. Haha. Senare in mot natten när Matilda hade åkt hem så kom även Micke och Danny förbi. Jag somnade runt halv sex.

Söndag. Vaknade några gånger av att jag frös och sen när Viktor kom in och gav mig täcke och sen vaknade jag en gång till. Men då förflyttade jag mig ifrån soffan till sängen. Där Jimmy låg och sov för sig själv eftersom Viktor hade åkt iväg en sväng. Haha. Somnade om igen och vaknade igen. Sådär fortsatt det hela tiden fram till klockan tre ungefär. Var helt död idag. Tillslut så beslöt jag mig för att åka hemöver. När jag kom hem så var det nästan mat på en gång så käkade lite och sen satt jag bara vid datorn. Senare så åkte jag ner till Matilda. Tog en promenad och efter det så åkte vi och hämtade upp Jimmy. Han skulle åka hem till Huddik igen. Sen tog jag och Matilda oss en sväng till hennes mamma. Men efter det så åkte vi hemöver och jag släppte av henne och nu sitter jag här. Har städat lite på rummet också och nu ska jag snart ta mig en dusch. Efter det ska jag ta något ätbart och sätta mig framför tvn ett tag innan det är dags att lägga sig. Ska ju upp ganska tidigt imorgon. Matilda och hennes pappa hämtar mig sjugio i åtta så då måste jag vara klar. Vi åker in mot stan och sen börjar våran resa mot Huddik kvart över nio ungefär. Sen fortsätter vi ifrån huddik med tåg till Stockholm. Ska bli skönt att få komma bort ett lite tag. Roligt om inte annat. Men nu har jag inte tid med detta längre, klockan tickar. Hejdå Sundsvall säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback