Jag mår bra!


Det var ett tag sen jag uppdaterade så det är dags nu.


Lördag.
Vart förfest med Matilda, Niklas och David. Vi var i Bosvedjan innan vi drog ner till stan. Men lämnade dem där och mötte upp bror och hans kompisar samt Melinda ist. Rockade till Dirty Dixxx. Jimmy kom också och umgicks med oss. Fick en ros av han, sötis. Haha! Vart nog lite för full denna kväll men roligt hade jag nog. Kom hem runt halv fyra iallafall.

Söndag. Helt slut efter gårdagen. Gick på affärn iallafall och handlade lite sen vart det en sväng på pizzan och inhandla en kebab rulle. Sen var jag bara hemma och tog det lugnt och det gjorde jag resten av kvällen också.

Måndag. Klev upp och gjorde mig klar sen for jag till Skönsberg en sväng och träffade Jimmy innan jag skulle åka på jobbet och jobba till 20.30. Var helt slut när jag kom hem så gick och la mig eftersom jag skulle upp kvart i sex dagen efter.

Tisdag. Var så himla trött denna dag. Men när jag kom hem så tog jag det lugnt och så innan jag åkte ut var med lite folk.

Onsdag. Ännu en dag att jobba till 20.30, blir så sliten när jag jobbar så sent och ska upp tidigt dagen efter. När jag kom hem så var det bara att lägga sig och sova, upp kvart i fem.

Torsdag. Åkte på jobbet och mådde skit dåligt, men jag tog tag i det hela och orkade jobba klart iallafall. När jag kom hem så sov jag i några timmar. Sen åkte jag och pappa till Tommy och Annika. Vi grillade och surrade om allt möjligt. Jag for hem och skulle sova för att kliva upp till jobb dagen efter men det där med att somna i tid funkade inte riktigt så bra. Somnade vid elva.

Fredag. Gick bra på jobbet och när jag hade slutat så gick jag och handlade lite sen for jag hem till Elin för hennes mamma hade ringt och sagt att Elin hade skickat ett brev jag skulle hämta. När jag kommer dit och Elins mamma ger mig brevet så står det bara lurad, lurad, lurad över hela kortet. Jag fattar ingenting. Tänker bara, vad fan? Skit roligt. Till slut kan inte Elins mamma hålla sig så hon pekar bakom mig och när jag tittar bak så står ju Elin där. Hahah. Vilken jävulst överraskning. Hon hade sagt till mig att hon skulle komma hem imorgon så blev otroligt paff men glad. Så vi satt och surrade lite om allt möjligt. Sen åkte vi hem till mig så jag fick duscha. Vi åt lite också sen åkte vi ut. Åkte till Andreas och var där tills jag skulle åka och hämta bror mig sen åkte jag hem och sov.

Lördag. Vaknade tidigt för jag, bror, Elin och Melinda skulle åka och bada samt sola. Så vi åkte iväg till tynderö till en strand där. Hade det väldigt trevligt. Senare så åkte vi hem och åt och sådär, gjorde oss klara. Vi åkte och hämtade Andreas sen började vi våran resa till Hudiksvall. Åkte dit för att träffa Jimmy. Vi tog oss även en titt på crusingen. Sen så när vi skulle åka hem så bestämde sig Jimmy för att åka med. Så när vi kom tillbaka till Sundsvall så åkte vi hem till Andreas och där stannade vi över natten. Hade det väldigt trevligt.

Söndag. Var en aning död när jag vaknade eftersom jag hade vaknat lite titt som tätt. Jag, Elin och Jimmy åkte iallafall till Donken en sväng sen åkte jag hem och åt lite mat och gjorde mig klar, sen åkte vi ut och igen. Eftersom jag skulle jobba dagen efter så blev det en tidig kväll.

Måndag. Efter jobbet så åkte jag hem och tog det lugnt.  Åkte iväg med Pato, Christian, Elin och hundarna till Bandsjön en sväng senare åkte jag och träffade Jimmy. Vart lite senare än vad jag trodde men när jag kom hem så kom även min bror och när vi kom upp så åt vi lite tårta och gav han presenter eftersom han fyller år imorgon sen gick jag och la mig.

Tisdag. (Grattis min bror Niklas som fyller 23 år idag.) Jobb och idag skulle jag jobba till tolv istället för elva. Dagen gick väldigt fort må jag säga. Åkte hem och la mig ute och sola ett tag. Sen gjorde jag mig klar, for ut och käkade med pappa sen så åkte jag och hämtade upp Jimmy. Vi skulle gå på bio innan han skulle åka hem. Vi såg kommissarie späck, jag tror jag dog. Mycket jag skrattade till den där filmen. Efter filmen så tog vi bara det lugnt och inväntade att bussen skulle gå. Satt och pratade om det ena och det andra. Sen så åkte han hem och jag åkte hem. När jag kom hem kollade jag på tv med pappa. Sen la jag mig i sängen ist och kollade på tv innan jag somnade.

Onsdag. Skönt det var att vaknade idag av att vara ledig och inte behöva kliva upp tidigt för att jobba. Men idag blir det städning och handling istället. Så ska väl börja göra mig redo. Har inte tid att skriva mer, vart ju ett ganska långt inlägg ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback