Ingen vidare uppdatering!


Nu var det ett bra tag sen jag skrev och det har hänt mycket sen det senaste inlägget. Så detta inlägg kommer nog bli ett långt.


Måndag. (21/6) För nästan två veckor sen. När jag och Matilda åkte till Stockholm på Twilight fan event. Vart en tidig morgon. Matilda och hennes pappa kom och hämtade upp mig. For en sväng till Ljustadalen för att göra lite ärenden. Sen vidare till Haga för att vänta på Matildas mamma med flera. Då började våran resa till Huddik. När vi hade kommit fram så klev vi på tåget och började våran resa till Stockholm. När vi väl var framme i Stockholm så gick vi och tog tunnelbanan ut till Globen. Tog oss en shopping runda innan vi skulle till Hovet. Vart lite saker handlade iallafall. Sen ställde vi oss i kön och det var ju inte direkt den kortaste kön jag har stått i. Vi ställde oss i VIP kön så vi kom fram fortare. Haha. Mycket folk det var där. Det var ett trevligt event vi var på. Efter det så drog vi oss in mot city. Mötte även upp Samantha och Matilda. Vi gick och käkade och sådär. Efter det var det dags för mig och Matilda att vandra till tågstationen. Väl där så la vi oss i sängarna och vi låg och skrattade om typ ingenting hur länge som helst innan vi somnade. Kom hem till Sundsvall vid halv fem, fem. Åkte hem och slocknade på en gång.

Sliten jag är på denna bild! Haha
- inte så många bilder knäppta, men det kommer mer bilder inom kort.

Tisdag.
(22/6) Tog bara det lugnt och tittade på tv med pappa, var så himla trött så orkade inte göra så mycket mer.

Hoppar några dagar eftersom det var så längesen så kom inte ihåg vad jag gjorde.


Tisdag. (29/6) Var bara hemma denna dag också men vid kvart över nio på kvällen ringde chefen mig och frågade om jag kunde komma dan efter vid 06.00 och jobba. Självklart så sa jag ja, även fast jag var sjuk. Så det var bara att gå och lägga sig när man fick det beskedet. Måste ju kliva upp vid fem. Men denna natt sov jag inte mycket, två timmar ungefär och sen upp och jobba dan efter. Lite jobbigt.

Onsdag. Klev upp som sagt vid fem, snarare kvart i fem. Ganska död men upp kom jag iallafall. Fikade lite och gjorde mig klar sen åkte jag. Vart mycket uppackning av varor och städning. Hade saker att göra hela tiden fram tills jag slutade vid tolv. På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt.

Torsdag. Jobbade idag också, 06.00 - 12.00. Sköna tider men mycket att göra så även denna dag hade jag fullt upp. Jobbade även lite övertid för att hjälpa till med att få utt brödet i butiken.

Fredag. Sammasak idag igen, jobb. Efter det for jag hem till min bror och fixade lite saker sen hem för att ta en dusch och göra mig klar inför avfärd till Övik. Hämtade upp Matilda, for på Birsta en sväng sen hämta upp Jimmy. Efter det började vi våran resa. Gjorde ett stopp i Älandsbro först och hälsa på Ronja och Kevin. Efter det drog vi raka spåret till Övik. När vi väl var framme så träffade vi på Dirty Dixxx och var med dem ett tag. Sen så gick jag, Matilda och Jimmy och åkte karusell. Efter det fortsatt vi och dricka och dricka. Tills det var dags att gå bort till scen och röja till Dirty Dixxx. Vilket drag. Haha. Efter det blev de mer dricka. Gick in till öltältet och satt där ett tag. Senare in på kvällen så vart det efterfest i a3:an. Haha. Lite trångt men jävligt roligt ändå. Vi gick och la oss en aning sent.

Lördag. När jag vakna var jag så himla död i kroppen. Inte bakis men jag hade så otrolit ont i kroppen, vet inte ens vad jag hade gjort. Kände mig som en gammal tant med rullator ungefär. Undra vad jag har gjort då. Haha. När vi hade klivit upp och sådär så gick vi till centrum, köpte oss lite dricka och senare vandrade vi ner till hamnen och satt där på bryggen innan vi drog oss till Burger King. Satt där och åt, chillade och sådär. Sen bestämde vi oss för att börja våran resa hemöver mot Sundsvall igen. När jag kom hem så tog jag en dusch sen slocknade jag i en timma ungefär. På kvällen gjorde jag inte så mycket. Var ute och åkte med pappa bara sen hem och sov.

- bilder kommer!

Söndag.
Har inte hunnit gjort så mycket idag. Fikat och suttit här och tagit det lugnt. Har så ont i kroppen fortfarande så skulle kunna ligga i sängen hela dagen. Ska ju jobba imorgon också. Men börjar inte förrän vid tre. Imorgon är det bara inlärning av det nya kassasytemet dem har bytt till så det är en kort dag på fyra timmar bara. Skönt det också. Jobbar ju 06.00-12.00 på onsdag, torsdag och fredag. Och på lördag är det ju gatufesten för då spelar Dirty Dixxx. Och troget fan till min bror och hans band som jag är så klart jag ska dit. Men nu har jag faktist inte tid. Måste städa på rummet, har inte hunnit packat upp mina saker sen igår så måste ta och göra det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback