Good times!


Måndag. Började tre på jobbet idag och skulle jobba till sju men fick jobba över till halv nio. Mer pengar, tack. Haha. Satt bara i kassan hela dagen och det gick bra trots det nya systemet, lärde mig en massa nytt iallafall. På kvällen gjorde jag inte så mycket eftersom jag var så himla trött.

Tisdag. Skulle egentligen inte jobba idag men vart så ändå. sju till tolv skulle jag jobba men tog över Fredriks schema och jobbade till fem istället. Så denna dag var jag helt slut och skulle upp kvart i fem dagen efter så blev en tidig kväll för mig.

Onsdag. Trött jag var idag, höll på somna bakom ratten när jag körde till jobbet men det gick bra. Slutade tolv och då åkte jag hem och solade lite. Senare på kvällen åkte jag in på Gatufesten med Pato, Danny, Macke och Idal. Gick runt och kikade lite, åkte karusell och sådär. Sen for jag hem och skjutsade pappa sen hem och sov.

Torsdag. Klev upp för jobb. Slutade tolv och det var skönt, hem och sola. Sen gjorde jag inte mycket denna dag, en tidig kväll för mig iallafall.

Fredag. Ännu en dags arbete då jag fick jobba över. Men idag vart det bara två timmars över tid, ifrån tolv till två. Var problem med kassorna så var tvungen att stänga, vi var nästan nära på att stänga där för att det var så kaos. Men det gick ändå. När jag kom hem så la jag mig på balkongen och stekte. Var bara hemma denna kväll och tog det lugnt eftersom jag var så otroligt trött efter veckans arbete. Vaknade vid två tiden inatt av att det ringer och jag får sms. Fick sms av min bror och hans tjej där det stod att Dirty Dixxx har gjort det, dem har visat att dem är bättre än alla andra och tagit sig igenom tävlingen och fått äran att vara förband till Europe. Det är ju stort, stolt jag är över dem. Och som sagt, trogen fan som jag är så ska jag till Gatufesten imorgon och kolla när dem rockar loss för Sundvalls borna. Ska bli riktigt roligt.

Lördag. Nu har jag nyss duschat, ska fortsätta plocka ordning på rummet mitt. Sen ska det inhandlas lite saker tills ikväll. Så jag har inte tid att skriva mer. Hej!

Gå in och lyssna här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback