Tråkigaste dagen på hela veckan!




Söndag är en sådan dag då man inte har något att göra. En sån himla tråkig dag må jag säga. Och inte kan jag hitta på något, eller jo visst kan jag, men ska upp tidigt imorgon. Ska in till stan sen måste jag på Apoteket och hämta ut medicin. Får se vad man gör. Måste, jag verkligen måste städa mitt rum idag. Jag får panik när jag tittar mig omkring. Ser ut som om jag har haft ett jävla party hemma med hundra pers ungefär. Kanske inte ska överdriva men i det närmaste så. Därför måste jag göra någonting åt det. Sen ska jag väl duscha och fixa och trixa lite sådär då. Igår så gick jag till Matilda en sväng innan jag åkte vidare in mot Timrå. Var där och umgicks lite sen åkte jag hem. Men nu måste jag sätta igång med sysslorna om dem ska bli klar någon gång, annars kommer mitt rum att se ut såhär tills pappa kastar ut mina saker ut på balkongen eller något liknade. Haha nej då, det skulle han aldrig göra. Men ändå, jag tar det säkra före det osäkra. Haha. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback