Träffat gamla goda vänner!



Det vart riktigt roligt att åka på Birsta. Träffade ju på Ronja, Alex och Kevin. Roligt att träffa dem igen för trots allt så var det ett jävligt bra tag sen vi sågs. Kevin har ju blivit så stor nu, sötpojken. Jag gick med dem och strosade omkring lite överallt. Sprang och letade efter diverse prylar. Fick åka med dem hem också, mycket snällt. Måste verkligen skaffa mig en bil så jag tar mig till Älandsbro så jag kan hälsa på dem i deras nya boning. Skulle vara trevligt. Iallafall så fick jag med mig lite saker hem ifrån Birsta. Känns bra men samtidigt känns det väldigt onödigt, gjorde av med en hel del pengar. Vill inte änns ta fram kvittorna och kolla. Haha. Men måste räkna ihop min shoppingbudget för idag. Får jag göra någon annan dag, imorgon kanske. Ska ju ändå ta en städning, en riktigt städning, på mitt rum. Kommer nog ta sin tid. Ska nog rensa ut min garderob också hade jag tänkt. Det är väl lika bra när man ändå är igång med städning och allt. Men får se om jag ge mig in på det imorgon. Resten av kvällen tänkte jag faktist bara ta det lugnt, behövs efter nästan en hel dag på Birsta. Måste ju också kliva upp rätt tidigt imorgon om jag ska hinna med att städa mitt rum och garderoben för jag ska sen på middag så måste vara klar tills dess också, oj, nu vart det mycket. Känner att jag har skrivit en hel del nu. Kunde inte skriva imorse för blogg.se fuckade sig för mig då. Så struntade helt enkelt i det. Men jag klev upp rätt tidigt idag också, jämfört med vad jag brukar. Kanske borde göra som alla andra bloggerskor, som jag har gjort någon gång förut. Att ta bilder på det jag ha köpt och lägga ut. Men det får inte bli i detta inlägg. Blir nog i ett senare. Vissa kanske är hur nyfiken som helst på att se vad jag har köpt och andra inte. Men kom ihåg, det är jag som bestämmer. Haha. Nu ska jag sluta vara dryg. Gud vad jag surrar, nu måste jag sluta. På återseende allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback