Stor städning!



Jag har nog fått städsjukan, städar ju för fulla muggar. Men det är väl lika bra det? Har städat min garderob, rensat gammalt skit. Så nu ser det bra ut. Fast det är många klädesplagg som fortfarande har en plats i min garderob som inte borde ha det. Men jag får ångest om jag slänger bort det, även fast jag inte använder dem. Men dem får stanna kvar ett tag till. Iallafall tills jag har nya kläder som jag kan ersätta dem gamla med. Haha. Har städat rummet, städat inne på toaletten men det är fortfarande lite städning inne på mitt rum som ska göras. Ska göra det sen blir det en dusch för jag måste börja göra mig klar inför middagen. Ska på middag klockan fem då måste jag vara klar. Så måste sätta igång igen med det jag höll på med. Tänkte bara göra en snabb uppdatering så ni inte saknar mig allt för mycket. Mohaha! Uppdaterar nog någonting senare när jag kommer hem. Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback