Snart har jag bil igen!



Hur underbart är det inte att jag snart kan vara ute och åka igen? Men denna gång, mycket lugnare. Haha. Pappa mobbar mig hela tiden och det är inte de minsta roligt, eller jo lite. Haha. Sitter och vänta på att klockan ska gå så att min bror kommer hem med bilen någon gång. Har inge tålamod, vill ut och åka nu. Ska kanske åka till Bredsand iallafall, ska väl skjutsa min bror om han inte åker med sin kompis så. Sen får jag se vad jag ska göra.

Veckan har verkligen gått fort. För imorgon är det redan torsdag, snart helg igen. Haha. Skoldagen idag gick ju bra. Dagen gick faktist väldigt fort idag tycker jag. Gick till Folksam förut idag och gjorde lite ärenden också. Städat har jag hunnit med idag också så nu ser det hyfsat bra ut iallafall. Plockat bort ljusstackarna har jag gjort också. Nu tänkte jag fixa några saker så att tiden går lite fortare. Haha. Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback