Slö dag!



Idag har det inte hänt speciellt mycket, ganska skönt ändå. Var hemma ett bra tag innan jag drog till Elin. Städade lite, gjorde mat till pappa och min bror. Sen fixade jag till lite mys belysning i rummet mitt. Haha. Senare så skjutsade min bror mig till Elin. Där satt vi som två säckar innan vi drog ut på en kortare promenad. För att införskaffa oss lite gott och blandat. Efter det gick vi tillbaka till Elin, smaskade i oss popcorn och is vatten. Tog bussen hem och här sitter jag. Tänkte lägga mig och kika på tv nu innan jag ska sova hade jag tänkt. Nu är det snart helg igen, hur skönt är inte det? Jo det är typ hur skönt som helst. Nu ska jag kila, god natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback