Sen kväll, tidig morgon!



Hua vad trött man är egentligen. Somnade inte förrän vid kvart över sex imorse. Var som en jojjo igår iallafall. Körde hit och dit hela tiden för att hämta och skjutsa folk. Efter jag hade skjutsat några så åkte jag till Elin sen åkte vi och hämtade Matilda sen åkte vi in till stan för att plocka upp Mika, sen blev det Töva. Var där ett tag och kollade på en jävulst grotesk film, jag lovar! Haha. Sen så åkte jag iväg för att hämta upp folk och skjutsa dem. När jag hade skjutsat massa folk så åkte jag och hämtade Rickard och David och vi åkte på Mcdonalds för att möta upp Elin och dem. Sen åkte vi och hämtade fler folk. Säger bara en sak, knas allting. Sen så åkte jag och Elin ut igen och snurrade på. Efter ett tag så åkte vi hem till henne och bara tog det lugnt tills halv fem ungefär för då åkte jag hem. När jag la mig i sängen så somnade jag iallafall på en gång. Vakande vid två tiden någon gång när Elin skickade sms. Klev upp och åt lite kyckling sallad och kollade på Chihuahua i Beverly Hills sen satt jag mig här. Tänkte väl snart duscha, äta och fixa lite sen ska jag väl åka till Elin. Vad kvällen bjuder på får jag se.


Kommentarer
Postat av: Anna

svar: ja visst är den :D vill ha! :D

2010-01-16 @ 17:11:21
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback