Rena rama istiden!



Jag håller på att bli isskulptur, bokstavligen. Värme någon? Jag behöver värme, tack. Jag överlever helt ärligt inte om det är såhär kallt. Jag har väl då ingen vinterpäls, men det skulle inte sitta fel att ha lite päls på kroppen nu. Lycko djuren som har deras vinterpäls dem kan gosa i. Fy, det är fusk. Tror jag går i ide nu jag. Ska nog krypa ner i sängen men en kopp choklad och mina kanelbullar jag köpte idag. Haha. Låter riktigt festligt tycker jag. Inte tänker jag gå utanför dörren iallafall, helst inte.

Då var man tillbaka i skolan igen då. Ja idag var det inte mycket till lektioner. Men jag var där iallafall, duktigt Sussane. Inte ligger jag på latsidan inte, nej nej. Här var man uppe med tuppen och pallrade sig ut i kylan för att ta sig till skolan. Mycket strongt gjort av mig tycker jag. Haha. Vi var inte speciellt många idag heller, typ fem stycken. Första lektionen hade jag inget att göra så satt bara vid datorn och nördade sen på den andra lektionen så satt vi bara och surrade på. Så slutade tidigare än vad schemat säger. Det var mycket bra. Gick och handlade lite på Ica innan jag och Emma stod inne på alkisnavet och väntade på bussen. Ja inte hade jag då tänkt att stå ute i kylan, glöm de. Så vi stod där inne, träffade goa människor. Mycket pratglada och kärleksvänliga. Haha. "Har inte du kärlek till mig?", "Är inte jag värd din kärlek?". Haha. Den där killen alltså, blir aldrig klok på han. Nu ska jag faktist ta och kila vidare. Har ju inge mer att skriva. Kanske ska på badhuset sen föresten, om Emma kan hitta några slantar i sin spargris. Vi vill sola,bada,basta och bara må bra i värmen. Men som sagt, vi får se hur det blir. Hur som haver så uppdaterar jag senare vid ett annat tillfälle. Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback