Rättegång och medicin uttag!



Vart en tidig morgon för mig idag.
Klev upp vid klockan åtta för att hinna med allt jag skulle göra. Fika, ta medicin, göra mig klar och det ena efter det andra. Lyckades inte missa bussen iallafall, tur var väl det. Var rätt tidig inne i stan men skönt det än att behöva stressa in i sista minuten. Rättegången gick bra, men blir less på folk som ljuger och håller på. Jaja, inte mitt problem. Vill dem ljuga så är det fan deras val. Thats it! Får se när jag får papperna hem och domen och sånt där. Lär väl ta några dag, en vecka eller något åt det hållet. Men jag har ju dock inget att oroa mig för eftersom jag inte var åtalad, jag var den som hade blivit utsatt. Så jag oroar mig inte för någonting. Vill bara se domen och mitt skadestånd, tack! Efter rättegången så gick jag och min pappa ner mot stan för att ta bussen men det var ett tag kvar så vi fick sinna inne hos alkolisterna, alltid lika trevligt och det luktar alltid lika gott där inne. Mums liksom. Sen kom bussen så vi hoppade på den och åkte in mot Timrå. Där vart det en sväng på Apoteket för att hämta ut min sista dos av en av mina mediciner. Antibiotikan tar slut imorgon och kortisonen äter jag ända tills den 12, nästa tisdag med andra ord. Sen är det färdig ätit tabletter för mig. Nu sätter jag stopp för det här. Haha. Nej men jag har ju blivit frisk och infektionen har lagt sig nu. Så nu kan jag äta normalt igen, hur skönt är inte det liksom? Köpte mig en hel godis påse förut bara för att kunna glädja mig att jag kan äta igen sen var det ju dock ett tag sen jag åt godis. Så passar på nu då. Haha.

Gårdagens stress. Skrev ju igår som sagt att jag hade väldigt stressigt och hann inte göra klart här på bloggen, men ska sätta mig och konsentrera mig nu riktigt ordentligt för att få till någonting bra. Men jag ska göra en personlig design inom kort, men tills dess, får det vara den som är nu om jag inte byter senare idag. Ni får väl se resultatet senare. För igår hann jag inte. Var tvungen att skynda mig till bussen, skulle åka till stan. Var med Oskar och Rickard. Kollade lite på film och tog det lugnt. När jag kom hem så tog jag medicin sen gick jag och la mig, somnade inte direkt eftersom jag låg och skickade lite sms med min bror Niklas som har kommit hem till Sundsvall igen och stannar ungefär en månad, fatta vad jag blev glad när han skrev det eller?! Men det är under tråkiga omständigheter. Men jag måste bara säga att jag är lycklig över att ha honom hemma. Och på onsdag är det middag hos min andra bror Linus och hans tjej Melinda. Det är ju liksom bara tvärs över gatan så han kan jag ju träffa när som helst. Men ändå. Hoppas det blir någon god mat iallafall, räkcrepesen som dem gör skulle inte sitta fel. De är så otroligt goda. De må jag säga. Ajja. Ikväll får jag se vad som bjuds på. Antingen är jag hemma eller så åker jag någonstans. Uppdaterar mer senare om jag har tid, måste ju städa klart på mitt rum. Har bara kommit halvvägs, om änns det. Suck, måste kila vidare nu. Mer av mig hör ni vid ett annat tillfälle. Hej så länge!

I want to break free!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

varför äter du medicin? :)

2010-01-04 @ 16:52:05
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback