Otroligt sliten tjej, jag lovar!



Känns som om det var evigheter sen man var hemma. Känns verkligen som om jag inte har varit hemma på en vecka eller så. Haha. Igår så åkte jag till Elin sen åkte vi ut och skjutsade folk. Sen var vi med lite vänner ifrån Ljustadalen. Senare så skjutsade vi min bror och hans kompisar sen var min bror med oss medans vi skulle skjutsa folk. Sen var jag med honom själv ett tag, åkte till Bredsand dit han bor och kollade läget lite. Vi har ju bestämt att vi ska dricka där nästa helg sen blir det krogen och sen ska jag sova där. Blir jag, min bror och hans kompisar. Kan bli riktigt roligt speciellt eftersom han snart åker bort i tre månader så då måste man passa på att umgås med han så mycket man kan. Senare åkte jag tillbaka till Ljustadalen och var med folket där. Hade det väldigt trevligt. Haha. Men sen så somnade alla så jag kollade på två filmer för att fördriva tiden för jag var så otroligt pigg. Men nu är jag döds trött så ska lägga mig snart. Ont i hela kroppen har jag också. Ryggen och nacken har fått tagit smällen efter att jag och Jimmy låg i en liten soffa och trängdes. Inte varje dag man sover två i en soffa, speciellt inte en sån där liten. Haha. Sov ingenting jag. Bara imorse någon timma sådär. Sen åkte jag och Elin på Mcdonalds vid halv sex sen åkte vi hem till henne. Hon satt och nörda cs medans jag kollade på tv och halv sov i hennes säng. Nu ska jag iallafall få sova i min egna säng, haha. Fick ett vredesutbrott igår också men fick andra saker på tankarna sen så tänkte inge mer på det. Skönt de! Nu ska jag sova, ska kliva upp tidigt imorgon. God natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback