Ny skolvecka!



Då har vi gått in på en ny vecka, skolvecka. Är väldigt trött redan efter första dagen i skolan och nu är det bara fyra till, suck! Orkar verkligen inte jag. Men det är väl bara att kämpa. Nästa vecka får vi nytt schema också och det schemat är soft. Riktigt härligt schema må jag säga. Iallfall om man jämför med det jag har nu. Idag har jag haft en lektion, mycket drygt. För första lektionerna som är hela förmiddagen håller vi på med företaget men det var dock bara jag där så hade absolut ingenting att göra. Så satt från halv nio till halv ett för då hade jag min första lektion. Sen åkte jag och Emma hem. För jag hade grymt ont i mage. Ska snart ta mig en dusch och byta om för senare drar jag och Emma till badhuset och njuter. Haha. Ska bli riktigt skönt att sola, bubbla och basta. Härliga tider. Idag var det meningen det skulle bli en bilaffär men den verkar inte bli av. Slänger ut några slantar till för att få en fin bil. Tror det är bäst så, eller? Jaja. Nu ska jag börja och dona. Hörs, hej!



Dålig bild, I know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback