När allting säger stopp!



Då var man mätt och belåten då. Slutade tidigare idag, väldigt skönt. Slapp gå till halv fyra. När jag kom hem så var min älskade bror Niklas här men han var inte kvar så länge, väldigt tråkigt. Jag började göra mat för jag var så extremt hungrig. Så det fick bli spagetti och köttfärssås. Mums! Nu ska jag snart gå och hämta ut mitt andra paket som har kommit med posten, lika med att mina andra kläder har anlänt. Mycket glad för det. Sen ska jag åka iväg, ska hämta lite saker som är mina som vill komma hem till mig igen. Haha. Sen ska jag nog bara åka hem och ta det lugnt. Så jag uppdaterar någonting senare.

Det finns en gräns där allting har ett slut. Man kan inte vara tvingad att ta allt skit. Man måste få leva sitt liv utan bekymmer också. Men jag får ju ta skulden för allt, för det är ju tydligen mitt fel jämt och ständigt. Till och med när det inte är mitt fel så är det tydligen det. Förstår inte hur det går ihop men så är det tydligen. Men jag säger stopp tänker inte tillåta att få mer skit nu. Jag klarar mig bra utan sånt. Så hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback