Mycket trött!



Uppdaterade inge mer igår pga att allt blev så sent. Var hos Elin ett tag igår sen så var jag och Matilda ute och åkte lite. Hämtade upp Elin senare och då åkte vi tillbaka till stan och möte upp några vänner innan vi åkte vidare till Töva. Var där ett tag sen så åkte vi in till stan och träffa några andra vänner. Hämtade sedan upp Rickard sen blev det Mcdonalds iallafall. Rickard var snäll och bjöd. Sen så skjutsade jag hem allihopa och jag åkte hem jag med. La mig i sängen och somnade nästan direkt. Sov bra länge idag. Klev upp strax innan ett tror jag. Så nu har jag duschat och hållt på och fixat lite saker. Väntar på att pappa ska komma hem så vi kan äta. Senare ska jag hämta Oskar sen får jag se vad som sker. Kanske något roligt? Hm, får se. Men nu måste jag gå på affärn iallafall. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback