Mer trött än pigg!



Vaken är jag, men inte det minsta pigg. Vill bara fortsätta sova men det går ju ändå inte. Somnade inte förrän vid kvart över fem/halv sex imorse. Godmorgon liksom! Ganska så okej kväll igår ändå. Om man blundar för bråk och sånt skit. Ett tag hade jag det riktigt roligt. Men sen gick allt åt helvete. Säger bara en sak, det är bara att le och nicka! Tog bussen hem vid tre någon gång. Men pratade i telefon ett bra tag så det var därför jag somnade så sent. Idag ska jag nog bara ta det lungt. Måste ta en dusch eftersom jag luktar så mycket kille. Det är Adams fel, alla parfymer han hedde på mig. Sen måste jag nog fixa håret, eftersom Jocke och Adam hade jätteroligt igår och skulle tupera mitt hår så det är ganska så tovigt. Haha. Men nu ska jag kila. Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback