När man äntligen förstår!



Nu har man nyss ätit. Ska väl sätta igång med att göra sig klar för att dra till Elin. Ska byta om och lala på lite smått innan då. Får se vad Rally Sussane och Master sneaker Elin ska göra. Hon kommer nog skratta när hon ser detta. Hon är helt sjuk. Haha! Jag orkar fan inte. Vart ett kort inlägg för jag har inge mer att skriva. Uppdaterar senare om det inte blir för sent. Annars skriver jag väl imorgon. Hej på er.


En vis person talade till mig igår och fick mig att inse en sak, därför tänker jag följa hans visa ord och gå i den riktningen istället för att fastna i detta träsk. Ingen som förstår, only me and the master sneak!

Kommentarer
Postat av: Master Sneaker

jag dog.



lyssna på den visa personen.

2010-01-20 @ 17:52:42
URL: http://sedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback