Jävulst seg tjej iallafall!


Är man trött så är man. Jag är helt slut efter gårdagen, även fast jag inte drack så känns det som så idag. Gick inte och la mig förrän vid sju imorse, helt död. Var iallafall i Gångviken med Elin och folk. Roligt men knas. Kan inte göra något annat än att skratta åt gårdagens händelser. Åkte senare till Bosvedjan och var med Madde och andra folk, var där ett bra tag tills jag och Madde var ute och snurrade på. Åkte hem sen och sov. Vaknade imorse av att den största av dem största sneakersna ringde och väckte mig. Då klev jag upp och gjorde lite mat och sen har jag dampat på min andra dator som inte vill fungera som jag vill så nu sitter jag på min bärbara framför tvn och bläddra runt på kanalerna för att hitta något bra att kolla på. Men tänkte väl snart ta en dusch så man känner sig som en människa igen. Känner mig så sliten. Ikväll vet jag inte vad som sker. Lust att dricka men nu har jag lovat att jag ska köra folk så det är väl bara att hålla det då. Känner mig egentligen inte så pepp på att dricka, men tänkte liksom bara för att. Bara för att jag känner för det. Nej nu måste jag ta mig en dusch om jag ska kunna bli hel igen. Så hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback