Ikväll är det fest!



Nu är jag ganska så pepp faktist. Ska bara äta, städa lite och sådär innan jag beger mig till Bredsand för ikväll är det fest som gäller. Ska blir riktigt roligt att få umgås med bror min. Ska nog sova där inatt så jag slipper hålla på att ta bussen eller fixa skjuts. Elin ska nog med hon också. Ska bli roligt. Längesen jag drack känns det som. Ingenting ska få förstöra denna kväll för mig iallafall för jag ska må bra och ha det roligt. Gårdagens händelser var väl inte allt för många. Förutom att jag skjutsade folk, var jävligt irriterad men de personerna jag var med fick mig på bra humör igen. Var i Ljusta och umgicks med folk sen skjutsade jag bror min sen vart det hemfärd. Kom hem vid ungefär sjugio i tre då gick jag och la mig, somnade på en gång och vaknade runt två tiden ungefär. Då klev jag upp, fikade lite och började fixa mig och kolla vad jag ska ha på mig ikväll. Som sagt ska jag städa nu och dona lite. Får se om jag uppdaterar något mer, annars, ha en trevlig kväll allihopa för det ska jag ha. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback