If it's not broken, don't try yo fix it!




Idag känner jag mig jättesliten. Inte för att jag gjorde något speciellt igår men man får ju aldrig sova när man behöver det. Det är folk som ringer och skickar sms fan hela tiden, även om man säger åt dem så fattar de inte. Låt mig få sova, är det så svårt? Igår iallafall var det en lugn dag. Lämnade tillbaka hyr bilen sen så vart det kina en sväng för vi skulle ta med oss mat hem, jag bjöd på maten igår för jag är så snäll med min pappa jag. Haha. Senare på kvällen gick jag bort till Matilda där hon och Elin låg och häckade. Så var där ett tag tills dem fick för sig att dra ut. Jag gick hem iallafall för jag var trött och jag var ju tvungen att ta min medicin. Som sagt vaknade jag flera gånger inatt, inte roligt. Men när jag vaknade imorse så upptäckte jag att jag hade blod i munnen sen hade jag blött näsblod också, allt är så himla roligt. Klev upp iallafall, fikade lite och tog min medicin som börjar trappa ner nu, sakna men säkert. Nu ska jag väl inte göra så mycket, men när jag tittar runt i mitt rum så ser jag att jag måste göra en hel del. Jag måste städa! Hur jobbigt är inte det liksom när man är så trött som jag? Nej, jag orkar inte det. Tror jag lägger mig och vilar ett tag innan jag somnar i datastolen. Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback