Helt förstörd tjej!


Humöret är inte på topp må jag säga. Mår skit dåligt, är trött och mår illa. Gick hem tidigt ifrån skolan idag, kände att jag inte orkade vara kvar. Spyan satt i halsen på mig. Borde egentligen lägga mig och vila men då blir jag bara mer trött då orkar jag inte åka ut och vara med min vän, master sneaker. Haha. Igår så var jag med Elin. Kollade på tv med hon nördade cs. Sen for vi med lite folk till Mcdonalds. Jag och Elin ville inte bryta våran Mcdonalds vecka så vi var bara tvungen att åka dit. Har nyss kollat på Andra avenyn, kung avsnitt. Nu ska jag göra lite uppgifter till skolan sen blir det nog mat sen beger jag mig ut. På lördag blir det ugång med min bror och hans kompisar, nu har vi bestämt det. Han skickade nyss sms. Söt bror min, det ska bli sjukt roligt tycker jag. Måste ju passa på att vara med han så mycket jag kan nu innan han åker. Nej nu måste jag sätta igång med lite läxor. Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Master Sneaker

mmmmmm donkeeeen

2010-01-21 @ 15:33:20
URL: http://sedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback