Helgen lider mot sitt slut!



Då var det roliga slut och skolan drar igång igen efter en skön helg. Eller ja, skön och skön? Den var mest trött, jag var trött med andra ord. Igår somnade jag inte förrän vid fyra och dagen innan det sju på morgon. Härligt. Var ju med Elin like always, behöver knappast skriva det för vi sitter ju mer eller mindre ihop snart. Siemesiska tvillingar kanske? Haha. Saksamma så skjutsade vi folk igår. Sen var Christian med oss ett tag sen så var jag och Elin med the gang. Vart grymt trött så åkte hemöver. Somnade på en gång, sjukt skönt. Idag så for jag till Hsand med pappa min. Gick på Dollar store och sen vart det en Donken. Inget ovanligt det heller. Nu är jag hemma och tänkte ta mig en dusch sen chilla vid tvn innan jag ska lägga mig för att komma upp imorgon. Hoppas denna vecka går fort iallafall. Men nu ska jag kila iväg. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback