Första klädespaketet, hämtat!



Äntligen har mina kläder kommit. Sprang iväg en sväng på Ica förut för att hämta ut ett paket ifrån Ellos, mina kläder som jag har beställt med andra ord. En kavaj, ett par leggings och armband var det paketet innehöll. Nu är det bara paketet ifrån HM jag väntar på. Det innehåller lite mer kläder. Närmare bestämt fem tröjor. Haha. Som om jag inte har tillräckligt då? Jo egentligen så, men man måste ju förnya sig. Kavajen var mycket finare i verkligheten, det var ju positivt. Men i vilket fall som helst så var jag bara tvungen att ha den när den var så billig. Haha.

Min bror var nyss här, fan vad lycklig jag blev. Så glad har jag inte varit på länge tror jag. Har saknat han så otroligt mycket, han skulle nog komma förbi imorgon också. Sen så sa jag åt han att vi ska hitta på något någon dag eftersom den 4 februari åker han till Asien i tre månader och hur i helvete ska jag klara mig utan han då? Det kommer inte att gå. Höll på att dö när han var borta i Island tre månader och nu ska han vara borta lika länge. Sen kommer han hem och jobbar ett tag sen åker han till Island igen. Fan, får aldrig träffa min lilla pojk nicke! Det är sorligt. Tycker ju om han så otroligt mycket. Vill bara fortsätta krama om han när jag väl har kramat han. Haha. Syskonkärlek till tusen. Mina bröder och min pappa, dem kan inte klaga över att jag inte visar att jag älskar dem. Jag är fan tokig i dem. Speciellt Niklas, så lite man får träffa honom.

Hockey time för min del nu då. Nu ska jag fortsätta kolla på hockeyn. Egentligen ingen ide eftersom dem kommer ändå förlora som vanligt. De har gått tillbaka till att vara sämst igen. Vad fan hände kan man ju fråga sig? De vann ju hela tiden förut men nu går det bara nerför. Jävla skit. Men ska fylla upp ett glas med dricka sen ska jag heja på Timrå. Haha. Det kanske hjälper?! 

Lägger ut några bilder på mina nya saker som tar plats i garderoben från och med idag, samt armbandet tar plats i smyckeslådan.
Och som sagt, kavajen är inte så ful som på bilden. Mycket finare i verkligheten. Om ni börjar fundera tänkte jag. Haha. Men det är ju ändå inte ni som ska ha den på er, det är ju jag!




På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anna

skit snygga grejer :)

2010-01-07 @ 21:45:28
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback