För mycket av det goda helt enkelt!



Jag är otroligt sliten efter gårdagens festligheter. Men jag må säga att jag hade ju roligt ändå, eller vad säger Elin min vän? Hon hade det nog roligt hon med. Haha. Vi åkte till Bredsand där min bror, Andre och Heffa var. Drack lite och umgicks sen så åkte vi till Skönsmon. Vi satt och spelade "över eller under", tror jag fick dricka mest nästan. Fy säger jag bara. Haha. Senare på natten när jag kände att allting hade ett slut så tog vi en taxi tillbaka till Bredsand. Kollade på film och tog det lugnt. Först var jag as pigg och två sekunder senare sov jag. Haha. Jävulst fult. Imorse, eller ja rättare sagt i eftermiddag, så var jag helt död. Var ju fan full när jag vaknade. Pappa kom och hämtade oss senare iallafall. Då skjutsade vi hem Elin sen kollade vi på en bil som jag egentligen skulle få men tror inte det blir något av, den var ju lite rostig här och där. Åkte hem sen och då köpte vi en kebabrulle, var så otroligt hungrig. Sen har jag bara suttit här. Nördat lite facebook spel och surrat med Elin i telefon. Imorgon är det skola också, suck, kommer aldrig orka. Nu ska jag poppa musik och chilla. Peace!


Kommentarer
Postat av: Master Sneaker

det var en mycket trevlig tillställning

2010-01-25 @ 18:15:45
URL: http://sedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback