En mycket god och trevlig middag!



Då var man hemma här framför datorn igen då, back in business med andra ord. Var väldigt trevligt att träffa min bror Linus och hans tjej Melinda. Gott med mat var det också. Det som bjöds på var fläskfile och potatis sen det vanliga som sås och sallad. As gott må jag säga att det var och hua vad mätt jag blev. Sen satt vi och surrade på om allt möjligt. Skratta och mådde allmänt bra. Nu tänkte jag väl försöka fixa till bloggen så det går att kommentera och att det inte blir mongolid när man klickar sig vidare till andra inlägg och sånt där tjafs. Hoppas ni alla blir riktig nöjda då. Så ska sätta igång med det nu. Måste bara säga att imorgon är det skola igen och jag orkar verkligen inte. Kommer jag verkligen orka gå imorgon? Upp tar jag mig nog men till skolan? Hm, det är en annan sak. Kanske, kanske inte. Får se, kanske blir en sväng någon annanstans för just nu känner jag att skolan suger men det gör den jämt så det är inga konstigheter! Men måste egentligen ta tag i detta och börja skärpa mig men vafan, jag känner inte någon lust alls. Vill hoppa av, men det är inte långt kvar. Får lida in i det sista. Nej nu ska jag fixa denna förbannad blogg. Uppdaterar senare!


Kommentarer
Postat av: Anna

nu ser det super bra ut :) och det verkar ju som det går att kommentera nu också :D <3

2010-01-06 @ 20:56:09
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback