En lista!



1. Jag har insett att min senaste kyss... var bara något som hände.
2. Jag lyssnar just nu på... ljudet som kommer ifrån pappas tv
3. Jag pratar... alldeles för mycket, ibland. Haha
4. Jag älskar/tycker om... För mycket!?
5. Min bästa vän är... ??
6. Min första riktiga kyss... vill jag nog glömma just nu
8. Jag avskyr när folk frågar... om jag är sur
9. Kärlek är... underbart när det väl funkar
11. Någonstans, tänker någon... gud vad gott med DONKEN = Elin Sedergren + Sussane Tingström
12. Jag kommer alltid att hata... väldigt många saker
13. Jag är hemligt förälskad i... nobody!
14. Sist jag grät var.. Var nog helgen kanske?
15. Min mobiltelefon är... MITT LIV!
16. När jag vaknar på morgonen...vill jag bara somna om igen
17. Innan jag går och lägger mig... så gör jag lite av varje
18. Just nu tänker jag på.. att Elin måste hjälpa mig, det är knas!
19. Bebisar är... Så söta
20. Idag ska jag... sova för det är time fore bed
21. I kväll ska jag... sova
22. I morgon kommer jag... att vara med master sneaker och andra goda kamrater
23. Jag vill verkligen vara... med ELIN just nu, så vi kan skratta tillsammans!! HAHHA

 

Listan tagen av Anna

 


Kommentarer
Postat av: Master Sneaker

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ... jag dog

2010-01-26 @ 22:38:40
URL: http://sedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback