En ledig dag för mig!



Jag stannar hemma idag från skolan. Är alldeles för trött för att gå på skolan idag dessutom har jag en sån jävla mensvärk så jag orkar verkligen inte. Var verkligen död imorse. Somnade ju inte så tidigt igår heller. For ju iväg till Elin igår och var där ett tag sen så skjutsade jag Rickard och David en sväng sen tillbaka till Elin. När hon hade nördat klart så åkte vi till Mcdonalds. Inget ovanligt ifrån våran del nu för tiden. Det är nästan så man måste införskaffa sig ett medlemskort där. Haha. Sen åkte vi till Ljusta och träffade Mika. Senare åkte vi hem. Nu ska snart ska jag åka och träffa Elin, har inget bättre för mig och jag känner ändå att jag måste komma ut en sväng. Ikväll måste jag göra klart en uppgift till skolan sen ska jag och Elin hitta på något roligt. Seeya!


Kommentarer
Postat av: cissi

skit bra blogg, du e sjukt jäkla söt!

2010-01-19 @ 18:28:16
URL: http://ceciliaknoph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback