Detta väder ställer till med kaos!



Här sitter jag och lyssnar på musik och tittar på snöflingorna som kommer från skyn. Kan inte påstå att det är de roligaste jag har gjort men vad ska man egentligen göra en sån här dag då? Det är ju inte så att man är så sugen på att gå utanför dörren direkt. Men man vill ju dock inte sitta hemma hela dagen heller. Får se om det finns något att göra senare. Vart iallafall en hemma dag för mig. För jag hade gjort mig klar och var beredd på att åka till skolan. Gick ut till bussen och väntade. Visste att den skulle vara sen så jag förväntade mig ingenting annat heller men efter sjugio minuters vänta så gav jag upp. Tänkte att det var ingen mening med det hela. Så gick tillbaka till min boning och här har jag suttit sen dess. Nördat facebook spel och ätit nudlar. Haha. Ska väl duscha snart hade jag tänkt. Imorgon är det helg också, sjukt skönt. Får se om något roligt händer, lär ju! Nu lägger jag ner detta. Hej


Kommentarer
Postat av: matilda

kolla gärna in min blogg ;)

2010-01-28 @ 18:34:25
URL: http://hejbus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback