Detta får duga så länge!



Nu har jag klistrat och pysslat med bloggen.
Hoppas ni tyckte att det blev bättre, iallafall för tillfälle. Ska försöka förbättra den vid ett senare tillfälle. Har ju sagt tidigare att jag ska fixa en mer personligare design och det kommer, ha bara lite tålamod mina kära läsare. Det kommer nog ta en liten tid eftersom jag har så mycket annat som går före en design just nu. Skolan början och det innebär mycket plugg och ingen fritid ungefär. Men så fort jag får tid över ska jag knopa ihop en design. Men nu går det att kommentera igen, hoppas det gör er riktigt glada. Inte för att ni är allt för bra på att kommentera, tycker ni borde kommentera mer. Panta mera, kommentera mera. Right?! Inga missförstånd nu hoppas jag. Alla ska vara nöjda och glada, så löser sig allting.

Jag mår bra, men ändå skit.
Men nu har jag klarat av att gå vidare iallafall. Lämnat vissa saker bakom mig och blickar framåt. Vill försöka få mitt liv stabilt och inte i guggning som det har varit i allt för lång tid nu. Men känns ändå som om jag har kommit in på ett rätt spår. Lite svårt att förstår faktist för mig själv men nu är det bara vissa andra saker jag ska klara av för att allting ska vara bra. Det är mycket just nu men jag hoppas jag har energin till att ta tag i detta och styra upp allt. Vill inte göra någon besviken men om det skulle ske, kan jag inte rå för det. Då ber jag om ursäkt. Har varit lite allt för mycket tjafs en tid nu men det verkar ha lagt sig. Tur är väl det, för jag orkar inte med massa tjafs och bullshit. Det kommer alltid att finnas där men till en viss mängd.

Längtar oerhört mycket till sommaren just nu. Fan vad kallt det är ute och det måste jag bara få tillägga. Kallare ska det tydligen bli också. Hur skönt skulle det inte vara med lite värme nu då? Jo typ hur skönt som helst. Men allra helst ligga på beachen och steka lite kanske? Hm, skulle vara underbart. Måste nog ta mig en sista minuten utomlands. Skulle absolut inte sitta fel. Hur långt är det kvar tills nästa lov egentligen? Det lovet ska jag åka utomlands, det bestämmer jag här och nu. Måste spara varenda slant från och med nu. Så jag har råd att åka och leva livet i värmen. Fy, nu måste jag kolla hur långt kvar det är tills nästa lov. Hej hopp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback