Dags att stänga av datorn!



Nu ska jag duscha och göra mig klar för kvällen. Det blir ju en tidig morgon för imorgon eftersom det är skola igen, suck säger bara jag. Orkar verkligen inte men det är bara att kämpa på. Har inte gjort mycket idag, bara tagit det lugnt och skönt är väl det. Ska ta mig en dusch så jag känner mig som ny igen sen tänkte jag ta och kolla på tv med pappa. Har nyss suttit och kollat på resor utomlands eftersom jag funderar på att åka vecka 10 när det är sportlov. Försöker få med mig Emma också men hon verkar tveksam på sin ekonomi. Får se om hon hinner skrapa ihop några slantar annars får jag väl hitta någon annan reskamrat. Haha. Men nu ska jag gå. Mer av mig hör ni imorgon. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback