Dagen lider mot sitt slut!



Kom nästan nyss hem efter att ha varit med vänner. Har varit med Elin, Mika och Pato. Har inte gjort så mycket. Glidit runt lite här och var. Gick hem tidigare idag från skolan iallafall, hade bussines to do! Så när jag kom hem så kom Elin till mig. Chillade lite, kollade på film och diverse. Senare när pappa min kom hem så lagade jag och Elin tacos. Mums var det iallafall, men vart lite över mätt. Senare så for vi till Elin en snabbis innan vi åkte till Mika. Mycket mer än det har jag inte gjort. Ska väl snart sova hade jag tänkt så jag orkar med morgondagen. Ska nog hitta på något med the master sneaker and the gang imorgon, lär ju, like always! Haha. Tänkte bara göra en snabb uppdatering eftersom jag inte har haft tid med det idag. Så hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback