Då var det helg för mig då!



Nu har jag nyss kommit hem. Har varit och ätit och sådär så nu väntar jag bara in tiden ska gå lite för jag ska skjutsa Emma sen. Idag så åkte jag och pappa till Berners för att plocka ut lite saker ur våran gamla bil, saknar den faktist. Sen så skjutsade han mig till skolan. Imorgon har jag ingen skola för jag har inga lektioner så min helg börjar redan idag, hur skönt som helst.

Vart inge mer uppdatering igår. Kom hem lite sent igår, inte jättesent men för sent att starta datorn och slänga in ett inlägg här på bloggen. Det är ju inte livsviktigt egentligen. Åkte ju först och främst ut till Bredsand med min bror, handlade lite gjorde vi också. Sen så tog jag bilen. Åkte och hämtade upp Matilda och Elin sen var vi ute och raggade lite. Haha. For in på Mcdonalds för att äta. Någon kille var utklädd till en av dem i Star Wars. Jävulst fult. Var alldeles för trött för sånt där påhitt. Sen åkte vi vidare. Ikväll ska jag väl vara med dem igen. Imorgon kanske, inte säkert men kanske. Så ska jag, Elin, David och Matilda gå på bio. Inte säkert, menmen. Nu ska jag kila vidare. Hejsansvejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback