Blogg pyssel på hög nivå!



Godis påsen i högsta högg nu är det bara ett glas dricka som fattas. Här sitter jag då och försöker göra någonting bra utav min blogg. Jag själv tycker att jag har kommit en bit på vägen. Men vad tycker ni alla andra? Tänkte ta mig en blogg kväll idag. Så ska sitta och mixa ihop en ny header, får se om jag klarar av det eller om jag skiter i allt. För det brukar inte bli så bra ibland. Men hoppas på tur denna gång. Annars ringer jag hit en expert, med andra ord, min bror Niklas. Han kan verkligen allt han. Han är så duktig. Men ska försöka på egen hand nu och hoppas på att jag inte bryter ihop. Har även suttit och försökt hjälpt Anna över msn, lite svårt att förklara. Men hon var duktig och klarade av det hon skulle göra. Haha. Nu måste jag nog kila till kylskåpet för att hämta mig ett kallt glas dricka innan jag törstar sönder här av allt godis jag har proppat i mig. Men ska inte klaga, kan ju trots allt äta nu. Det är jag överlycklig för. Skriver någonting senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback