Avslappnad men less!



Nu har jag nyss kommit hem efter ha njutit på badhuset. Det var hur skönt som helst på badhuset måste jag få medge. Det är de bästa idag iallafall. Först så solade vi i sjugio minuter sen vart det en ångbastu sen begav vi oss till bubbelpoolen där vi stannade kvar ett bra tag för det var ju så himla skönt. Sen hoppade vi i den stora poolen som är lite kyligare men det var skönt. Simmade några längder sen klev vi upp och gick och bastade. Sen gjorde vi oss klara. Gick på Domus och shoppade lite. Sen hälsade vi på Bodil och Hasse. Haha. Det var då det vart bråk, som vanligt. Jag orkar fan inte bry mig. Så trött på dig! Jag har gått vidare, du har gått vidare. Bra, låt mig då vara. Nu tänkte jag värma på lite popcorn, ta lite dricka och sjunka ner i soffan och kolla på tv. Sen blir det sova för min del, skola imorgon. Måste vara pepp. Hejsansvejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback