År 2010!




Då har vi gått in i ett nytt år, nya möjligheter och nya tag.
Min nyårsafton var väl inte så mycket att hurra för men jag klagar inte, hade väl lite trevligt iallafall. Hyrde en bil igår så jag åkte och hämtade upp Emma och då for vi kring lite inne i stan innan vi åkte till Granloholm och var med Viktor och Joel. Efter ett tag så var vi tvungen att åka för vi skulle skjutsa lite folk sen åkte vi tillbaka till granloholm. Men vart inte långvarigt. Skjutsade folk hit och dit, hela tiden. Hämtade även pappa som ville se fyrverkerierna i stan. När vi skjutsade hem honom så passade jag och Emma på att gå upp vi också så Emma kunde få i sig lite mat och jag tog min medicin. Sen åkte vi vidare igen. Efter många timmars körning så var inte bara jag trött och sliten, Emma i passagerarstolen var väldigt sliten också. Körde Oskars bil igår. Jag säger bara en sak, fyfan det gör jag inte om. Tycker inte om att köra andras bilar när jag inte är van speciellt om man ska köra folk och man har aldrig testat kört bilen innan. Sen är det all around däck på bilen också, o dubbade däck med andra ord. Hemskt. Var in på Max en sväng senare också. Inte för att jag skulle äta men det var ju andra som skulle. Sen så skjutsade jag hem alla och jag vart själv. Då var jag tvungen att åka in till stan igen och hämta en person som ville hem till Alnö. Så gjorde det sen åkte jag hem, kom hem halv sex ungefär. Tog min medicin sen vart det sängen för min del. Nu har jag nyss duschat och gjort mig klar. Ska åka och lämna tillbaka bilen om ett litet tag. Senare ikväll får jag se vad som sker. Hej på er!

Gott nytt år på er alla föresten.

Bilder som kommer i repris, hade inga andra att lägga ut nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback